Duración: 160 horas
Prazas: 15
Data de inicio: Octubre
Modalidade: Teleformación
Precio: Gratuito
Obxetivo Xeral Inglés A1:
Conseguir un nivel elemental de comprensión oral y escrita y en expresión e interacción oral y escrita que permita a los alumnos intercambios comunicativos muy simples y controlados sobre temas familiares y habituales destinados a satisfacer necesidades de tipo inmediato, con hablantes que se esfuerzan en hacerse entender. Este programa formativo proporcionará a los alumnos la formación y el aprendizaje en lengua inglesa necesaria para que puedan presentarse a las pruebas de acreditación oficial del nivel A1del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas (MCERL).
Contenidos formativos A1:
A. COMPETENCIAS LINGÜÍSTICAS
A.1 Contidos léxico-semánticos
1. Vocabulario básico relacionado con:
– Identificación persoal
– Vivenda, fogar e contorna
– Actividades da vida diaria
– Tempo libre e lecer
– Viaxes
– Relacións humanas e sociais
– Educación e formación
– Compras e actividades comerciais
– Alimentación
– Bens e servizos
– Lingua e comunicación
– Clima, condicións atmosféricas e medio ambiente
2. Formación de palabras moi frecuentes
3. Afijos máis frecuentes
4. Presentación de antónimos e palabras de significado próximo .
5. Falsos amigos máis frecuentes .
6. Abreviación de palabras de uso frecuente.
7. Verbos con partícula de uso moi frecuente.
8. Iniciación dalgunhas colocacións básicas
A.2 Contidos gramaticais
1. Oración
– Concordancia suxeito- verbo en número
– Presentación e iniciación de oracións declarativas afirmativas e negativas; interrogativas e respostas breves nos tempos verbais estudados.
– Orde dos elementos: suxeito, verbo e complementos; posición da negación.
– Oracións imperativas .
– Introdución ás oracións exclamativas
– Coordinación: conxuncións máis frecuentes.
– Subordinación: oracións causales, temporais.
2. Nomes e adxectivos
– O número do nome: formación do plural + (e)s; plurais irregulares; nomes que se usan só en plural.
– O xénero do nome de persoas: palabras diferentes para o masculino/feminino; palabras comúns para ambos; sufijo –ess para formar o feminino dalgúns nomes.
– Nomes contables e incontables e consolidación de casos que presentan máis dificultade.
– O xenitivo ´s / s´
– O adxectivo: formas, uso e posición na oración. Invariabilidade para xénero e número.
– O adxectivo modificado polo adverbio.
– A comparación: adj + -er / more + adj / more + nome.
– O grao superlativo adj + est /the most + adj. Superlativos irregulares (
3. Determinantes
– O artigo determinado e indeterminado. Usos máis comúns e omisión.
– Demostrativos e concordancia en número co nome
– Interrogativos
– Numerales cardinales ata tres díxitos.
– Posesivos
– Indefinidos máis frecuentes
4. Pronomes
– Pronomes persoais suxeito e complemento, impersonales, demostrativos, interrogativos e indefinidos.
– Uso de one(s)
– Pronomes indefinidos máis frecuentes
– Pronomes impersonales
5. Verbos
– Formas e usos do verbo be en presente.
– Verbos auxiliares do e be. Características e uso.
– Presente simple dos verbos máis frecuentes. Presentación e iniciación
– Imperativo
– Formas e usos do verbo be en pasado.
– O Presente Simple e o Presente Continuo dos verbos máis frecuentes. Contraste entre ambos os tempos.
– O Pasado simple. Formas regulares e irregulares dos verbos do nivel. Usos.
– Introdución aos verbos modais: can e could. Características e usos.
– Formas impersonales do verbo be
– A forma be going to para expresar plans futuros.
– Introdución de will/ ‘ll como forma de futuro e ofrecemento/promesa
– Formas impersonales do verbo be en pasado
– Iniciación ao presente perfecto para experiencias pasadas e contraste co pasado simple
– Contraste de verbos comúns que rexen infinitivo fronte a outros que rexen xerundio.
6. Adverbios
– Interrogativos: Where, When, How, Why.
– Afirmación e negación (yes, non).
– Formación do adverbio para partir do adxectivo. Excepcións: hard, fast, well.
– Forma, uso e posición máis frecuente dos adverbios e locuciones adverbiais para indicar: lugar e dirección, modo, tempo, cantidade, probabilidade (perhaps, maybe) e frecuencia.
– O adverbio modificado por outros adverbios
7. Ligazóns
– Uso das preposicións máis frecuentes de lugar, dirección e tempo.
– Presentación doutras preposicións.
– Preposicións que preceden a certos nomes.
– Iniciación no uso dalgunhas conxuncións de uso máis frecuente: and, but, or, because.
A.3 Contidos ortográficos
1. O alfabeto. Deletreo.
2. Representación gráfica de fonemas e sons:
– Correspondencias máis frecuentes entre grafías e fonemas. Correspondencias inusuais en palabras de uso frecuente.
– Vogais mudas e o seu posible valor fonológico. Consonantes mudas.
– Cambios ortográficos #ante inflexións.
3. Uso de maiúsculas en nomes propios de persoas, lugares e outros: días da semana, meses, nacionalidades e idiomas.
4. Uso básico dos signos ortográficos: punto, dous puntos, coma, interrogación, exclamación, apóstrofo e guión.
5. Formas de contracción
6. Signos de uso común: @, €, £, $
A.4 Contidos fonéticos e fonológicos
1. Sons e fonemas vocálicos.
Sistema vocálico: As vocais: contraste entre vogais longas e curtas.
2. Sons e fonemas consonánticos.
Sistema consonántico: Secuencias iniciais e finais: pronuncia de grupos consonánticos
3. Procesos fonológicos: ensordecimiento, sonorización, ligazón, asimilación e elisión
4. Acento e atonicidad: patróns tonales no sintagma. Pautas básicas do ritmo e a entoación.
B. COMPETENCIAS SOCIOLINGÜÍSTICAS E SOCIOCULTURAIS
Contidos sociolingüísticos e socioculturais Marcadores lingüísticos de relacións sociais, normas de cortesía, estereotipos e introdución básica ás variedades xeográficas e de rexistro.
C. COMPETENCIAS PRAGMÁTICAS
C.1 Contidos funcionais
1. Actos asertivos
2. Actos compromisivos
3. Actos directivos
4. Actos fáticos e solidarios
5. Actos expresivos
C.2 Contidos discursivos
1. Iniciación de fórmulas básicas relacionadas co control da comunicación: pedir que repitan que falen máis alto, pedir aclaracións, #etc,
2. Fórmulas de cortesía
3. Marcadores conversacionales para saudar presentarse, dirixirse a alguén, despedirse, interactuar, solicitar axuda
4. Consolidación de certos marcadores para ordenar o discurso e recursos para contextualizar no espazo e no tempo
5. Conectores máis frecuentes.
6. Iniciación ao contraste de rexistros formal e informal con algunhas fórmulas frecuentes.
7. Elipsis dos elementos coñecidos
8. Entoación e puntuación discursiva básicas
Obxetivo Xeral Inglés A2:
Capacitar ao alumnado para utilizar o idioma de forma sinxela pero adecuada e eficaz, sendo capaz de comprender, expresarse e interactuar, tanto en forma falada como escrita, en situacións cotiás, que requiran comprender e producir textos breves, en diversos rexistros e en lingua estándar, que versen sobre aspectos básicos concretos de temas xerais e que conteñan expresións, estruturas e léxico de uso frecuente. Este programa formativo proporcionará aos alumnos a formación e a aprendizaxe en lingua inglesa necesaria para que poidan presentarse ás probas de acreditación oficial do nivel A2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCERL)
Contenidos formativos A2:
Ampliación del mismo contenido que en el A1